Setmana de la natura 2018

L'institut d'Auro de Santpedor vol col·laborar amb la Setmana de la Natura, que es celebra del 26 de maig al 5 de juny (Dia Mundial del Medi Ambient) fent una sortida pel nostre entorn amb els alumnes de 1r. d'ESO, en el marc de l'assignatura de Cultura i Valors Ambientals, per tal de recollir deixalles i sperarar-les en paper, envasos i rebuig. L'activitat es farà, amb diferents grups, al pati de l'institut i al recorregut que va des del centre fins a l'espai natural de l'Aiguamoll de la Bòbila de Santpedor.

A la vegada, per donar a conèixer la natura, es col·locarem rètols dels principals arbres i arbustos de la zona, que prèviament hauran preparat els alumnes, donant a conèixer així els noms comuns de la nostra vegetació i divulgant-ne també els seus noms científics.

A l'Aiguamoll intentarem, entre tots, relacionar la natura amb la posesia, llegint i comentant uns poemes de Celdoni Fonoll, gravats en plaques repartides al llarg del recinte, relacionats amb els ocells d'aquest espai emblemàtic del poble.

Les tasques es duran a terme concretament entre els dies 29 i 31 de maig i 1 de juny.

TPVEscola

Llibres 2022/23

 

Els llibres de batxillerat es podran comprar a través de la botiga de TPVescola.

Llista de llibres de batxillerat curs 2022-2023

Els llibres d'ESO els proporcionarà el centre a inicis de curs i es cobraran a través de TPVescola.

Llista de llibres ESO curs 2022-2023

Les lectures obligatòries les podeu adquirir a les llibreries del poble.

Lectures curs 2022-2023

Projectes

Logo de l'Ecoblog

Reconeixement eTwinning